vrijdag 26 juni 2009

Amphibians.


Links een Boctok "Duiker" uit de jaren '80 en rechts een Amphibian uit de jaren '70. Zeg maar de metamorfose van de A-kadett, in de B-kadett. Compleet anders, maar de "B" had niet bestaan zonder de "A". Het Gagarin bandje heeft natuurlijk niets met duiken te maken, maar past zo mooi bij de kast. Overigens kreeg ik dit bandje bij mijn eerste Boctok zo'n 20 jaar geleden. Wie wat bewaart, heeft wat. Voor technische details over deze Boctok's: zie de weblog van een andere Boctok-addict: http://ehwatch.blogspot.com/


Dit model Amphibian is één van de weinige Boctok modellen met een edelstalen kast.


2 opmerkingen:

  1. Hoi Frank,

    Leuk alweer een nieuwe passie! Maar wel een mooie.Ik hou ook erg van de charme van deze horloges. Tot gauw!!

    Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Frank, ik ben verkocht, na mn eerste Amphibian via Erik zojuist een Kommanderski gekocht met de kroon op 2, en bedankt voor je advies, dit zijn foto s die ik tegenkwam op het net, wellicht interessant, de mijne is exact hetzelfde, http://forums.watchuseek.com/showthread.php?t=143419

    BeantwoordenVerwijderen